Naslovnica Pretraživanje AAA
 

 


Broj posjeta:
409715
 
HRVATSKA SEKCIJA - ODJELI DRUŠTAVA

Odjel za komunikacije

 [ComSoc Croatia Chapter logo]

Odjel za komunikacije obuhvaća znanost, tehnologiju i aplikacije koje podržavaju prijenos i organizaciju informacija različitih vrsta medija i formata kroz komunikacijske mreže i kanale.

Navedeno može uključivati:

  • Arhitekturu, kontrolu, upravljanje, učinkovitost i primjene elektroničkih, optičkih i bežičnih komunikacijskih mreža;
  • Tehnologije i servisi za postojeće mreže i mreže u nastajanju te Internet;
  • Teorije i metode modulacije, detekcije, kodiranja i sigalizacije kroz kanale, oblikovanje i vođenje mreža s komutacijom paketa i mreža s komutacijom kanala;
  • Sustave za komutiranje i usmjeravanje;
  • Komunikacijske protokole, programsku podršku i programe koji djeluju između aplikacije i mreže;
  • Metode za postizanje kvalitete i pouzdanosti usluge;
  • Komunikacijske sposobnosti terminala, uređaja i informacijskih sustava;
  • Komunikacijske standarde i specifikacije;
  • Utjecaj komunikacijskih tehnologija na društvo i pojedinca.

Datum formiranja Komunikacijskog odjela Hrvatske sekcije IEEE-a je 21. svibnja 1997. Predsjednik odjela od osnivanja do 3. ožujka 2005. bio je Mladen Kos. Predsjednica odjela u razdoblju od 4. ožujka 2005. do 31. prosinca 2008. bila je Maja Matijašević, a dužnosti dopredsjednika i tajnika su, u približno dvogodišnjem razdoblju, obavljali naizmjence Krunoslav Tržec i Mario Kušek. Predsjednik odjela za razdoblje od 1. siječnja 2009. do 31. prosinca 2010. godine bio je Mario Kušek, dopredsjednik odjela bio je Davor Šarić, a funkciju tajnika/blagajnika Odjela obavljala je Ivana Podnar Žarko. Predsjednica Komunikacijskog odjela za razdoblje od 1. siječnja 2011. do 31. prosinca 2012. godine je Ivana Podnar Žarko, a dopredsjednik Mario Kušek. U izborima započetima krajem 2012. godine, oboje su jednoglasno izabrani za još jedan mandat.

U razdoblju od 1. siječnja 2015. do 31. prosinca 2016. godine, na dužnost predsjednika Komunikacijskog odjela izabran je Mario Kušek, dok je na dužnost dopredsjednice Komunikacijskog odjela izabrana Lea Skorin-Kapov.

Web sjedište matičnog društva IEEE Communications Society je www.comsoc.org.


Objavljeno: 27. 1. 2014. u 12:16
Poziv na predavanje: A Virtual Storm...

Odjel za komunikacije Hrvatske sekcije IEEE i Zavod za telekomunikacije vas poziva na predavanje

A Virtual Storm Brewing and the “Wild Wild West” in Social Media

Predavanje će održati prof. dr. sc. Luiz Moutinho, Foundation Chair of Marketing na Adam Smith Business School na University of Glasgow, Škotska, Ujedinjeno Kraljevstvo, u srijedu 29. siječnja 2014. godine s početkom u 14:00 u Bijeloj vijećnici Fakulteta elektrotehnike i računarstva. Profesor Moutinho će govoriti o izazovima marketinga zasnovanog na društvenim mrežama, s naglaskom na centralnu ulogu korisnika. Jezik predavanja je engleski, a predvidio trajanje izlaganja 60 minuta. Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane, a posebno pozivamo studente diplomskog i poslijediplomskog studija!

Sažetak predavanja i životopis predavača nalaze se u nastavku obavijesti.

Sažetak predavanja

Gotovo 3 milijarde ljudi je povezano na Internet, od čega polovica ima stalni pristup putem svojih pametnih pokretnih uređaja. Ti isti korisnici gotovo četvrtinu svog on line vremena provode na društvenim mrežama (i taj postotak iz godine u godinu raste). Društvena mreža Facebook ima više od milijardu korisnika, od kojih je polovica aktivna na dnevnoj razini. Ipak, društvena mreža Twitter bilježi tri puta brži rast od Facebooka, a nove društvene mreže poput Instagrama bilježe ogromne poraste popularnosti. U isto to vrijeme više od 90% korisnika kupuje na temelju preporuka. Posljedično, marketing zasnovan na društvenim mrežama trenutno je jedan od najvažnijih kanala marketinških profesionalaca te najzanimljivijih područja istraživanja istraživača specijaliziranih za područje marketinga. Međutim, koja je budućnost marketinga zasnovanog na društvenim mrežama?

Profesor Moutinho će govoriti o izazovima marketinga zasnovanog na društvenim mrežama, s naglaskom na centralnu ulogu korisnika. Govorit će o pitanju povjerenja te suradnje među korisnicima društvenih mreža kao jednom od centralnih praktičnih i istraživačkih problema te objasniti s kojim ograničenjima se suočavaju danas najpoznatije društvene mreže poput Facebooka i Twittera. Također, podijelit će svoju viziju budućnosti marketinga zasnovanog na društvenim mrežama.

Životopis

Prof. dr. sc. Luiz Moutinho osnivač je katedre za marketing poslovne škole Adam Smith Sveučilišta u Glasgowu, Ujedinjeno Kraljevstvo, gdje je i redoviti profesor. Aktivni je redoviti i gostujući profesor i predavač raznih tema iz područja marketinga na brojnim sveučilištima, poslovnim školama te u globalnim kompanijama, s ogromnim iskustvom u edukaciji menadžera. Pozvani je predavač na konferencijama diljem svijeta.

Jedno od primarnih područja akademskog rada profesora Moutinha odnosi se na modeliranje procesa ponašanja korisnika. Tijekom godina razvio je niz konceptualnih modela u područjima kao što su procesi odabira turističke destinacije, automatizirano bankarstvo, kupovina u supermarketima i druga. Testiranje ovih istraživačkih modela temeljeno je na primjeni niza različitih statističkih, računalnih i matematičkih tehnika modeliranja u rasponu od multidimenzionalnog skaliranja, multinominalnih generaliziranih linearnih modela (GLM) i linearnih strukturalnih odnosa do neuralnih mreža, genetičkih algoritama i neizrazite logike. Ostala aktualna područja istraživanja profesora Moutinha su neuroznanost u marketingu i istraživanje uloge društvenih mreža za budućnost marketinga.

Autor je preko 25 knjiga, urednik brojnih izdanja i časopisa te autor više stotina članaka citiranih u međunarodnim znanstvenim publikacijama.

Ivana Podnar Žarko
Popis obavijesti
VODSTVO ODJELA
 
Mandatno razdoblje
od 1. siječnja 2017.
do 31. prosinca 2018.
 

Mario Kušek
predsjednik odjela
e-mail

 


Lea Skorin Kapov
dopredsjednica odjela
e-mail


STUDENTSKI OGRANAK ODJELA
 
Mandatno razdoblje
do 30. rujna 2018.
 

Irena Oršolić
predsjednica studentskog ogranka Odjela za komunikacije (e-mail)

 


Dario Pevec
dopredsjednik studentskog ogranka Odjela za komunikacije (e-mail)

 


DOGAĐAJI
 

Događaji pod tehničkim kosponzorstvom IEEE Communications Society ili IEEE Communications Society Croatia Chapter:

 

- SoftCOM 2017, September 21-23, 2017, Split, Croatia

- SplitTech 2017, July 12-14, 2017, Split, Croatia

- ConTEL 2017, June 28-30, 2017, Zagreb, Croatia

- SoftCOM 2016, September 22-24, 2016, Split, Croatia

- SoftCOM 2015, September 16-18, 2015, Split - Bol (Island of Brac), Croatia

- ConTEL 2015, July 13-15, 2015, Graz, Austria

- SoftCOM 2014, September 17-19, 2014, Split, Croatia

- SoftCOM 2013, September 18-20, 2013, Split-Primošten, Croatia

- ConTEL 2013, June 26-28 2013, Zagreb, Croatia

- SoftCOM 2012, Sept. 11-13 2012, Split, Croatia

- SoftCOM 2011, Sept. 15-17 2011, Split, Croatia

- ConTEL 2011, June 15-17, 2011, Graz, Austria

- Softcom 2010, Sept. 23-25, 2010, Split, Croatia

- Softcom 2009, Sept. 24-26, 2009, Split - Hvar - Korcula, Croatia

- ConTEL 2009, June 8-10, 2009, Zagreb, Croatia

- SoftCom 2008, September 25-27, 2008 Split - Dubrovnik, Croatia

 


ČASOPISI
 

Časopisi u izdanju ComSoca:

- Journals

- Magazines

- Global Communications Newsletter

- e-news The IEEE Communications Society Electronic Newsletter

Časopisi u izdanju "sestrinskih udruga" ComSoca:

- JCOMSS - Journal of Communications Software and Systems,  u izdanju  Communications and Information Society - CCIS (IEEE ComSoc Sister Society). Časopis je indeksiran u bazi Scopus.

- Infocommunications,  u izdanju Scientific Association for Infocommunications (HTE), a Sister Society of IEEE.

Časopis je indeksiran u bazama INSPEC i Compendex.

 


REPOZITORIJ