Naslovnica Pretraživanje AAA
 

 

 

Broj posjeta:
53763
 
HRVATSKA SEKCIJA - ODJELI DRUŠTAVA

Odjel za menadžment u inženjerstvu

Cilj rada odjela za menadžment u inženjerstvu je promicanje prakse menadžmenta u inženjerskoj struci i u svijetu tehnologije. Odjel ohrabruje teorijski i konceptualni razvoj menadžmenta u organizacijama sa znatnim udjelom tehničke i inženjerske struke, te promiče visoke profesionalne norme među svojim članovima.


Objavljeno: 13. 3. 2017. u 23:44
Poziv na predavanje: Marija...

Odjel za menadžment u inženjerstvu i Interesna skupina Women in Engineering Hrvatske sekcije IEEE pozivaju Vas na predavanje:

 

Izazovi menadžmenta u medijskoj industriji

 

koje će održati Marija Slijepčević, univ. spec. oec., pomoćnica dekana na visokom učilištu VERN' 

četvrtak, 16. ožujka 2017. godine u Sivoj vijećnici FER-a u 15.00 h.

 

Više o predavanju i predavačici pročitajte u nastavku obavijesti.

Sažetak

U kojoj mjeri je današnje moderno društvo izloženo medijskim sadržajima? Konstantno! Jeste li se ikad zapitali što je danas stvarno, a što virtualno i može li se uopće odrediti granica?

Marshall McLuhan je internet i world wide web predvidio još tridesetak godina prije njegova otkrića te je tvrdio kako dominantni medij komunikacije ima vrlo jak utjecaj na društvo koje ga konzumira u kontekstu doživljaja stvarnosti, točnije, medije je opisao kao „produžetke ljudskih osjetila“.

Medije danas možemo poimati oblikovateljima svih razina stvarnosti (od stvarne do virtualne razine), a njihova povezanost s tehnologijom je neizbježna. Upravo u toj činjenici leži razlog zapošljavanja sve većeg broja inženjera u medijskoj industriji koja je sama po sebe interdisciplinarna, a njezino jačanje i grananje u razne tržišne sfere sve je osjetnije iz dana u dan.

Zbog svoje složenosti medijsku industriju najlogičnije je promatrati interdisciplinarno, a menadžment je jedna od najproučavanijih disciplina. Medijski menadžment ima tu sreću da se zaposlenici u medijima često poistovjećuju s medijskim proizvodom, vođeni su intrinzičnom motivacijom, a posao smatraju pozivom, vokacijom, a ne sredstvom stjecanja sredstava za život. Na predavanju će biti riječi o menadžmentu ljudskih potencijala, posljedicama primjene menadžmenta na kreativnu medijsku praksu, teoriji izvrsnosti u menadžmentu medija te posebnostima organizacije u medijskoj industriji.

Predavanje će proširiti vidike te omogućiti prepoznavanje povezanosti medijske industrije s tehnologijom.

 

Životopis

Marija Slijepčević, univ. spec. oec. zaposlena je na Veleučilištu VERN' kao pomoćnica dekana te predavačica. Nastavno je angažirana na studijima novinarstva i odnosa s javnošću i studija medija (kolegiji Odnosi s medijima, Obavezna medijska praksa, Akademsko pisanje, Menadžment medija…). U sustavu visokog obrazovanja zaposlena je od 2007. godine, a prije toga aktivno je radila kao novinarka, urednica i voditeljica odjela za odnose s javnošću. Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti, a poslijediplomski studij završila je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer organizacija i menadžment. Trenutačno je doktorandica komunikologije na Sveučilištu J. J. Strossmayera u Osijeku. Završila je razne edukacije i treninge, primjerice Voditelj ureda za odnose s javnošću, Lobistički trening „Alati i tehnike lobiranja – primjena u praksi“, Performer Leadership - The foundations of success, Didaktičko-metodičko i psihologijsko usavršavanje nastavnika, Class Management, Standardi i smjernice u europskom prostoru visokog obrazovanja, Trening javnog nastupa… Autorica je znanstvenih i stručnih radova.

Željka Car
Popis obavijesti
REPOZITORIJ
KONTAKTI
 
Mandatno razdoblje
do 31. 12. 2017.
 
 

 Marko Horvat

Predsjednik odjela
e-mail

 

 Dubravko Sabolić

Dopredsjednik odjela
e-mail

 

 Ivana Rašan Sladoljev

Tajnica odjela
e-mail

 

 


ANKETA
 
U koje biste vrijeme željeli da se odvijaju predavanja/događanja unutar Odjela*

 Tortni     Stupčasti     Složeni    Linije   |  Legenda ∇  
  • 4 [19.0%] - Prije 12 h
  • 3 [14.3%] - 12-15 h
  • 6 [28.6%] - 15-17 h
  • 8 [38.1%] - Poslije 17 h

Broj glasova: 21