Odjel za komunikacije

Odjel za komunikacije obuhvaća znanost, tehnologiju i aplikacije koje podržavaju prijenos i organizaciju informacija različitih vrsta medija i formata kroz komunikacijske mreže i kanale. Navedeno može uključivati:

  • Arhitekturu, kontrolu, upravljanje, učinkovitost i primjene elektroničkih, optičkih i bežičnih komunikacijskih mreža;
  • Tehnologije i servisi za postojeće mreže i mreže u nastajanju te Internet;
  • Teorije i metode modulacije, detekcije, kodiranja i sigalizacije kroz kanale, oblikovanje i vođenje mreža s komutacijom paketa i mreža s komutacijom kanala;
  • Sustave za komutiranje i usmjeravanje;
  • Komunikacijske protokole, programsku podršku i programe koji djeluju između aplikacije i mreže;
  • Metode za postizanje kvalitete i pouzdanosti usluge;
  • Komunikacijske sposobnosti terminala, uređaja i informacijskih sustava;
  • Komunikacijske standarde i specifikacije;
  • Utjecaj komunikacijskih tehnologija na društvo i pojedinca.

Web sjedište matičnog društva IEEE Communications Society je www.comsoc.org.

 

Odjel za komunikacije
Mandat do 31. 12. 2020.
Lea Skorin-Kapov
predsjednica
Petar Šolić
dopredsjednik

 

Studentski ogranak odjela
Mandat do 30. 9. 2019.
Irena Oršolić
predsjednica studentskog ogranka odjela
Dario Pevec
dopredsjednik studentskog ogranka odjela

Poziv na predavanje: A Virtual Storm...

Odjel za komunikacije Hrvatske sekcije IEEE i Zavod za telekomunikacije vas poziva na predavanje

A Virtual Storm Brewing and the “Wild Wild West” in Social Media

Predavanje će održati prof. dr. sc. Luiz Moutinho, Foundation Chair of Marketing na Adam Smith Business School na University of Glasgow, Škotska, Ujedinjeno Kraljevstvo, u srijedu 29. siječnja 2014. godine s početkom u 14:00 u Bijeloj vijećnici Fakulteta elektrotehnike i računarstva. Profesor Moutinho će govoriti o izazovima marketinga zasnovanog na društvenim mrežama, s naglaskom na centralnu ulogu korisnika. Jezik predavanja je engleski, a predvidio trajanje izlaganja 60 minuta. Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane, a posebno pozivamo studente diplomskog i poslijediplomskog studija!

Sažetak predavanja i životopis predavača nalaze se u nastavku obavijesti.

Sažetak predavanja

Gotovo 3 milijarde ljudi je povezano na Internet, od čega polovica ima stalni pristup putem svojih pametnih pokretnih uređaja. Ti isti korisnici gotovo četvrtinu svog on line vremena provode na društvenim mrežama (i taj postotak iz godine u godinu raste). Društvena mreža Facebook ima više od milijardu korisnika, od kojih je polovica aktivna na dnevnoj razini. Ipak, društvena mreža Twitter bilježi tri puta brži rast od Facebooka, a nove društvene mreže poput Instagrama bilježe ogromne poraste popularnosti. U isto to vrijeme više od 90% korisnika kupuje na temelju preporuka. Posljedično, marketing zasnovan na društvenim mrežama trenutno je jedan od najvažnijih kanala marketinških profesionalaca te najzanimljivijih područja istraživanja istraživača specijaliziranih za područje marketinga. Međutim, koja je budućnost marketinga zasnovanog na društvenim mrežama?

Profesor Moutinho će govoriti o izazovima marketinga zasnovanog na društvenim mrežama, s naglaskom na centralnu ulogu korisnika. Govorit će o pitanju povjerenja te suradnje među korisnicima društvenih mreža kao jednom od centralnih praktičnih i istraživačkih problema te objasniti s kojim ograničenjima se suočavaju danas najpoznatije društvene mreže poput Facebooka i Twittera. Također, podijelit će svoju viziju budućnosti marketinga zasnovanog na društvenim mrežama.

Životopis

Prof. dr. sc. Luiz Moutinho osnivač je katedre za marketing poslovne škole Adam Smith Sveučilišta u Glasgowu, Ujedinjeno Kraljevstvo, gdje je i redoviti profesor. Aktivni je redoviti i gostujući profesor i predavač raznih tema iz područja marketinga na brojnim sveučilištima, poslovnim školama te u globalnim kompanijama, s ogromnim iskustvom u edukaciji menadžera. Pozvani je predavač na konferencijama diljem svijeta.

Jedno od primarnih područja akademskog rada profesora Moutinha odnosi se na modeliranje procesa ponašanja korisnika. Tijekom godina razvio je niz konceptualnih modela u područjima kao što su procesi odabira turističke destinacije, automatizirano bankarstvo, kupovina u supermarketima i druga. Testiranje ovih istraživačkih modela temeljeno je na primjeni niza različitih statističkih, računalnih i matematičkih tehnika modeliranja u rasponu od multidimenzionalnog skaliranja, multinominalnih generaliziranih linearnih modela (GLM) i linearnih strukturalnih odnosa do neuralnih mreža, genetičkih algoritama i neizrazite logike. Ostala aktualna područja istraživanja profesora Moutinha su neuroznanost u marketingu i istraživanje uloge društvenih mreža za budućnost marketinga.

Autor je preko 25 knjiga, urednik brojnih izdanja i časopisa te autor više stotina članaka citiranih u međunarodnim znanstvenim publikacijama.

Autor: Ivana Podnar Žarko
Popis obavijesti