Ciljevi studentskih aktivnosti

  • Stvaranje dodatnih vrijednosti i privilegija studentskim članovima
  • Razvoj studentskih aktivnosti (natječaja, nagrada, promotivnih programa, itd.)
  • Povećavanje svijesti studenata o aktivnostima drugih organizacijskih jedinica
    IEEE-a i postojećim privilegijama
  • Podrška studentskim inicijativama i informiranje drugih organizacijskih jedinica IEEE o njima
  • Zastupanje studentskih interesa i poticanje rješavanja studentskih pitanja
  • Pomoć u stvaranju novih studentskih ogranaka, odjela i srodnih (affinity) grupa
  • Pomoć u komunikaciji između postojećih ogranaka, odjela i srodnih grupa
  • Podizanje studentskog članstva i razvoj strategija za održanje
  • Više zabave u IEEE-u!
KONTAKTI
Helena Peći
voditeljica studentskih aktivnosti
Diego Sušanj
studentski predstavnik

Ana Batinović
studentski predstavnik
Filip Lipovac
studentski predstavnik

IEEE Elevate :: Online igre,...

Travanjski IEEE Elevate u organizaciji Young Professionals skupine donosi priču o tržištu online igara i tehničkim zahtjevima koji se pojavljuju u masivnim multiplayer okolinama.

 

Utorak 15.04. od 17h na FER-u u prostoru Kluba Studenata ElektroTehnike (KSET).

"Online igre, poslužitelji  i mreže "

 

Naš gost Dr. Sc. Mirko Sužnjević sa Zavoda za telekomunikacije na FER-u pokazat će nam pozadinu svijeta igara i epskih multiplayer pothvata koji su osvojili igrače diljem svijeta. Više o predavanju i predavaču nalazi se u detaljnijem prikazu obavijesti.

Ulaz je slobodan za sve zainteresirane.

Na predavanju će biti ilustrirano trenutno stanje na tržištu igara, prikazani glavni smjerovi razvoja industrije i objašnjena neka tehnička rješenja.

Proći ćemo i kroz mnoga važna pitanja vezana uz industriju igara: Tko igra digitalne igre? Koji uređaji su najpopularniji? Kakvi poslovni modeli se primjenjuju u industriji igara? Koje su tehničke razlike među žanrovima igara? Kakvi su tehnički izazovi na razini mreža i poslužitelja?

Kroz primjere popularnih igara ćemo saznati zašto nastaje lag u Doti 2, kako imati cijeli svijet World of Warcrafta samo za sebe, kako se dogodio Asakai incident i mnoge druge stvari?

 

Pomozite nam u planiranju kroz najavu svog dolaska putem Facebook eventa: https://www.facebook.com/events/1458649217704428/?source=50 ili Entrio linka: https://www.entrio.hr/event/ieee-elevate-online-igre-posluzitelji-i-mreze-1447

 

O predavaču:

Mirko Suznjevic received his Masters (Dipl.-Ing.) degree in Electrical Engineering, major Telecommunications and Informatics, from Faculty of Electrical Engineering and Computing (FER), in 2006 and his PhD in 2012 at the same faculty. His thesis is entitled “Modelling of Network Traffic for Multiplayer Role Playing Games Based on User Behaviour”. Mirko has been employed at FER as a research assistant at the Department of Telecommunications in 2006.

His main research activities are in the area of networked virtual environments, with focus the modelling the network data traffic of Massively Multiplayer Online Role-Playing Games (MMORPGs) based on application level player behaviour. His recent research interests are in the area of Quality of Experience (QoE) in MMORPGs, characterizing player behaviour in Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) games, and cloud based games.

He is an author of one Internet Engineering Task Force (IETF) draft. He has been granted an Internet Society Fellowship to participate in the IETF 87 meeting in Berlin, Germany (2013) on which he held a tutorial named “Tutorial: Traffic of Online Game. In Jan. 2014 he held a tutorial at the premier IEEE Consumer Communications and Networking Conference (USA) related to “Online Games: Traffic Characterization and Network Support”.

Autor: Ivana Stupar
Popis obavijesti