Odjel za obrazovanje Hrvatske sekcije IEEE poziva vas na predavanje
„Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi – ALCT“
koje će održati mr. sc. Višnja Grozdanić, viši predavač,
prodekanica za studije u Veleučilištu VERN-u
u ponedjeljak, 26. veljače 2018 u 18 sati
u Sivoj vijećnici
Fakulteta elektrotehnike i računarstva
Sveučilišta u Zagrebu.
Predavanje i diskusija poslije njega će pokušati odgovoriti na pitanja:
- Što je to aktivno učenje? Je li to novost?
- Koji su bitni nedostaci učenja koje nije aktivno?
- Koje zahtjeve postavlja aktivno učenje na nastavnika? A koje na učenika?
- Mora li svo poučavanje biti aktivno?
- Koji su preduvjeti?
Gdje nastavnik može naučiti tako poučavati? - Što mora napraviti ustanova da bi njeno učenje i poučavanje bili aktivni?
- Koji su nedostaci aktivnog učenja?
Predavačica je psihologinja s dugogodišnjim iskustvom u edukaciji na srednjoškolskoj i visokoškolskoj razini. Diplomirala je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, gdje je i magistrirala na temi iz područja kritičkog mišljenja. Vodila je pokretanje i provedbu međunarodnog programa Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje (RWCT) za koji i dalje postoji veliki interes nastavnika osnovnih i srednjih škola. Bila je članica tima koji je na temeljima RWCT razvio program Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi (ALCT). Forum za slobodu odgoja program provodi već 13 godina i u tijeku je 21.grupa nastavnika. U ovoj edukaciji je sudjelovalo više od 500 nastavnika s brojnih visokoškolskih ustanova, a predavačica je koordinatorica programa.
Zaposlena je na Veleučilištu VERN' , kao prodekanica za studije.