„Aktivno učenje i kritičko mišljenje...

Odjel za obrazovanje Hrvatske sekcije IEEE poziva vas na predavanje

„Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi – ALCT“

 koje će održati mr. sc. Višnja Grozdanić, viši predavač,

prodekanica za studije u Veleučilištu VERN-u

 

u ponedjeljak, 26. veljače 2018 u 18 sati

u Sivoj vijećnici
Fakulteta elektrotehnike i računarstva

                    Sveučilišta u Zagrebu.

Predavanje i diskusija poslije njega će pokušati odgovoriti na pitanja:

  • Što je to aktivno učenje? Je li to novost?
  • Koji su bitni nedostaci učenja koje nije aktivno?
  • Koje zahtjeve postavlja aktivno učenje na nastavnika? A koje na učenika?
  • Mora li svo poučavanje biti aktivno?
  • Koji su preduvjeti?
    Gdje nastavnik može naučiti tako poučavati?
  • Što mora napraviti ustanova da bi njeno učenje i poučavanje bili aktivni?
  • Koji su nedostaci aktivnog učenja?

 

Predavačica je psihologinja s dugogodišnjim iskustvom u edukaciji na srednjoškolskoj i visokoškolskoj razini. Diplomirala je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, gdje je i magistrirala na temi iz područja kritičkog mišljenja. Vodila je pokretanje i provedbu međunarodnog programa Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje (RWCT) za koji  i dalje postoji veliki interes nastavnika osnovnih i srednjih škola. Bila je članica tima koji je na temeljima RWCT razvio program Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi (ALCT). Forum za slobodu odgoja program provodi već 13 godina i u tijeku je 21.grupa nastavnika. U ovoj edukaciji je sudjelovalo više od 500 nastavnika s brojnih visokoškolskih ustanova, a predavačica je koordinatorica programa.  

Zaposlena je na Veleučilištu VERN' , kao prodekanica za studije.

Autor: Vesna Kezdorf
Popis obavijesti