Je li STEM važan ? Kako ga učenici...

Odjel za obrazovanje Hrvatske sekcije IEEE poziva vas na predavanje

Je li STEM važan ? Kako ga učenici doživljavaju i vide li svoju profesionalnu budućnost u STEM-u?

koje će održati prof. dr. sc. Josip Burušić, voditelj Centra za istraživanje znanja i obrazovanja Instituta društvenih znanosti "Ivo Pilar", u utorak, 18. veljače  2020. u 18,00 sati u Sivoj vijećnici Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu.

http://www.ieee.hr/_news/54831/youtube-slikica.jpg

 Predavanje i diskusiju poslije njega, možete pratiti i na Internetu na našem Youtube kanalu   a pokušati će  odgovoriti na pitanja:

  • STEM, STEAM ili STREAM ?
  • Kako učenici u hrvatskim školama vide STEM?
  • Imaju li učenici interesa za STEM školskim i izvanškolskim aktivnostima?
  • Kakav je interes učenika za budućim karijerama u STEM-u?
  • Mogu li škole u Hrvatskoj u ovom trenutku osigurati suvremenu nastavu u STEM području?
  • Zašto je STEM važan za (prosječnog) Hrvata?
  • Koji su problemi STEM-a u Hrvatskoj?
  • Kako ih riješiti? 
  • Što je čija uloga? 
  • Koja je uloga tehničkih fakulteta?
  • Ima li netko u svijetu koga možemo kopirati? Ili se ugledati?
  • Koje je predavačevo predviđanje što će se događati u Hrvatskoj, a što u svijetu u idućih 10 godina?

 

Josip BURUŠIĆ je znanstveni savjetnik u trajnom zvanju na Institutu društvenih znanosti Ivo Pilar u Zagrebu. Redoviti je profesor Sveučilišta u Zagrebu (Odjel za psihologiju Fakulteta Hrvatski studiji i Farmaceutsko-biokemijski fakultet). Član je „Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efektivnost i školski menadžment“ gdje obavlja dužnost voditelja Istraživačke jedinice za školsku efektivnost. Član-suradnik je Znanstvenog vijeća za školstvo i obrazovanje HAZU. Član je Stručne skupine za izradu Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske do 2030. godine u području obrazovanja i ljudskih resursa i  predstavnik je njemačke znanstvene zaklade u Republici Hrvatskoj (KAAD). U Republici Hrvatskoj sudjelovao je i vodio neke od najopsežnijih i najkompleksnijih projekata u području obrazovanja, ukupno više od 30 projekata. Od rujna 2015. godine vodi sveobuhvatni istraživački projekt koji okuplja znanstvenike iz SAD, Francuske, Mađarske i Hrvatske posvećen razmatranju tzv. STEM problema u obrazovanju i interesa učenika za STEM zanimanja.

Autor: Vesna Kezdorf
Popis obavijesti