Odjel za komunikacije

Odjel za komunikacije obuhvaća znanost, tehnologiju i aplikacije koje podržavaju prijenos i organizaciju informacija različitih vrsta medija i formata kroz komunikacijske mreže i kanale. Navedeno može uključivati:

  • Arhitekturu, kontrolu, upravljanje, učinkovitost i primjene elektroničkih, optičkih i bežičnih komunikacijskih mreža;
  • Tehnologije i servisi za postojeće mreže i mreže u nastajanju te Internet;
  • Teorije i metode modulacije, detekcije, kodiranja i signalizacije kroz kanale, oblikovanje i vođenje mreža s komutacijom paketa i mreža s komutacijom kanala;
  • Sustave za komutiranje i usmjeravanje;
  • Komunikacijske protokole, programsku podršku i programe koji djeluju između aplikacije i mreže;
  • Metode za postizanje kvalitete i pouzdanosti usluge;
  • Komunikacijske sposobnosti terminala, uređaja i informacijskih sustava;
  • Komunikacijske standarde i specifikacije;
  • Utjecaj komunikacijskih tehnologija na društvo i pojedinca.

Web sjedište matičnog društva IEEE Communications Society je www.comsoc.org.

Trenutačno postoji jedan studentski ogranak Odjela za komunikacije, pridružen Studentskom ogranku Sveučilišta u Zagrebu.

[ComSoc Croatia Chapter logo]
 
 
Vodstvo odjela
Mandat do 31. 12. 2024.
 
Petar Šolić
predsjednik
 
jurica-babic · GitHub
Jurica Babić
dopredsjednik

 

 

 

 

Poziv na predavanje: g. Dini...

Zavod za telekomunikacije (FER, Sveučilište u Zagrebu) i Odjel za komunikacije Hrvatske sekcije IEEE pozivaju Vas na predavanje

"Igra SCUM: od ideje do early accessa"

koje će održati g. Dini Selimović iz tvrtke Gamepires, Hrvatska u srijedu 08. siječnja 2020. godine, u 12:15 sati u Sivoj vijećnici Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, Unska 3, Zagreb.

Predavanje je na hrvatskom jeziku, a predviđeno trajanje s raspravom je 90 min. Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane!

Više o predavanju i o predavaču pročitajte u opširnijem sadržaju obavijesti.

Sažetak predavanja:

U okviru predavanja kratko će se predstaviti trvtka Gamepires i igre na kojima su radili do SCUM-a. Pričat će se o istraživanju tržišta i što je dovelo do odluke za izlet u survival žanr. Nakon toga će se detaljno pričati o glavnim izazovima s kojima se susreo mali tim prilikom razvoja velikog i ambicioznog projekta poput SCUM-a. Dotaknut će se teme poput izrade velike količine animacija, kompleksne kretnje glavnog lika, level dizajn izazovi i proceduralno generiranje sadržaja. Na kraju će se pričati o multiplayer infrastrukturi, optimizacijama i problemima koji iskrsnu tek kad se igra nađe u "divljini".


Biografija predavača:

Dini Selimović bavi se programiranjem igara od osnovne škole a profesionalno nešto više od 9 godina. Prije zaposlenja u tvrtki Gamepires, radio je na izradi poslovnog softvera i u slobodno vrijeme se bavio proučavanjem game engine tehnologija, izradom vlastitih manjih igara i tehnoloških demonstracija. Kada se 2010. godine ukazala prilika da izrada igara postane profesija, bez razmišljanja se zaposlio u Gamepiresu gdje je i do danas. Sudjelovao je na izradi svih Gamepiresovih igara u ulozi glavnog programera. U slobodno vrijeme redovito usavršava programerske vještine, bavi se sportom, šeta po Jarunu, igra igre, kuha kad dobije inspiraciju i slaže LEGO kocke.

 

Autor: Lea Skorin-Kapov
Popis obavijesti