Odjel za računarstvo

Područje rada odjela za računarstvo obuhvaća sve vidove teorije, oblikovanja, prakse i primjene metoda i sustava vezanih uz računarstvo i obradu informacija. Djelovanje odjela usmjereno je na znanstvenu, stručnu, obrazovnu i društvenu komponentu. Kroz razmjenu tehničkih informacija i znanstvenih spoznaja, odjel teži unaprjeđenju struke i održavanju visoko profesionalnog položaja među članovima. S druge strane, kroz organizaciju znanstvenih i stručnih predavanja i rasprava te izdavanje tehničkih časopisa, promiče se višedisciplinarna suradnja s drugim strukama i otvorenom društvenom zajednicom.
Vodstvo odjela
Mandat do 31. 12. 2024.

Lucija Petricioli
predsjednica

Hana Ivandić
dopredsjednica

Odjel za računarstvo Hrvatske sekcije IEEE i Zavod za elektroniku, mikroelektroniku, računalne i inteligentne sustave (ZEMRIS) pozivaju Vas na predavanje

Vrednovanje programa pri poučavanju početnog programiranja zasnovano na semantičkoj udaljenosti

koje će održati mr. sc. Tonći Dadić, Sveučilište u Splitu, Prirodoslovno-matematički fakultet

u petak 24. travnja 2015. u 11:30 sati u Sivoj vijećnici Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, Unska 3.

Predvidivo trajanje predavanja s raspravom je 60 minuta.

Više o predavanju i o predavaču pročitajte u opširnijem sadržaju obavijesti.

Sažetak predavanja

Automatsko vrednovanje studentskih programa provode sustavi za upravljanje učenjem te inteligentni tutorski sustavi. Vrednovanjem se utvrđuje korektnost programa s obzirom na specifikaciju, lokaliziraju se logičke pogreške te se, radi korigiranja programa, pruža pomoć studentu. Suvremena okruženja za razvoj programa pronalaze i ističu pogreške sintaksnog karaktera, ali ne i one semantičkoga, čime se ograničava praktična korisnost takvih okruženja. Poteškoća vrednovanja u odnosu na logičke pogreške proizlazi iz postojanja većeg broja ekvivalentnih varijanti programa koje mogu biti korektno rješenje zadatka. Pristupi ovome problemu koje primjenjuju postojeći sustavi (testiranje, prepoznavanje programa prema modelu, formalna verifikacija i dijalog) ne daju zadovoljavajuće rezultate vrednovanja. Analiza takvih sustava s aspekta lažnih i propuštenih uzbuna, preciznosti lokaliziranja logičkih pogrešaka, identifikacije studentova znanja te stupnja slobode oblikovanja koji dopuštaju studentu pokazuje da ne postoji pristup koji zadovoljava sve navedene kriterije. U tom smislu se predlaže novi pristup koji se temelji na entiteskom prikazu studentova programa i modela te njihovoj semantičkoj udaljenosti. Eksperimentalno vrednovanje sustava koji implementira navedene pojmove pokazuje da novi pristup omogućava pouzdano utvrđivanje korektnosti programa nezavisno o njihovom kodiranju te studentu dopušta potpunu slobodu oblikovanja programa, dok se minimalne korekcije i pomoć prilagođavaju njegovoj namjeri.

 

Životopis predavača

Tonći Dadić diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu te je magistrirao na tadašnjem Elektrotehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Ima dugogodišnje iskustvo u izvedbi programskih sustava za industrijske upravljačke jedinice, kao i poslovanja baza podataka. Od 1998. radi na Prirodoslovno matematičkom fakultetu Sveučilišta u Splitu na kojemu trenutno predaje predmete Objektno programiranje, Jezični procesori, Operacijski sustavi i Paralelno programiranje. Proučavanjem problema poučavanja početnog programiranja bavi se već duže vremena.

Autor: Dejan Škvorc
Popis obavijesti

Forum

>> / Sve diskusijske grupe / Kurikulum za srednje tehničke škole

Br. poruka:    Prikaz: (1 - 200)  Ukupno: 200

Sortiraj prema: naslovu | vremenu zadnjeg odgovora | autoru

Napomena:
* - oznaka za nove poruke