Odjel za menadžment u tehnologiji i inženjerstvu

Područje interesa Odjela za menadžment u tehnologiji i inženjerstvu (TEMS) obuhvaća znanosti i prakse menadžmenta potrebne za definiranje, primjenu i upravljanje inženjerstvom i tehnologijom. Specifične teme od interesa uključuju: razvoj, procjenu i prijenos tehnološke politike; istraživanje; dizajn i razvoj proizvoda; proizvodne postupke; inovacije i poduzetništvo; upravljanje programima i projektima; strategiju; obrazovanje i osposobljavanje; organizacijski razvoj i ljudsko ponašanje; promjene u menadžmentu; te socioekonomski utjecaj upravljanja inženjerstvom i tehnologijom.
Vodstvo odjela
Mandat do 31. 12. 2025.

Marko Horvat
predsjednik

Poziv na predavanje: "Setting up...

Odjel za računarstvo i Odjel za menadžment u inženjerstvu Hrvatske sekcije IEEE pozivaju Vas na predavanje:

Setting up for success - Tech industry Engineers and Managers career value growth

koje će održati Davor Božić, iz tvrtke Cisco Systems

u četvrtak, 3. listopada 2019. godine, u 14 sati, u Sivoj vijećnici Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, Unska 3.

Predavanje će biti na engleskom jeziku, a predviđeno trajanje je 60 minuta. Otvoreno je za sve zainteresirane te se posebno pozivaju studenti.

Više o predavanju i predavaču pročitajte u opširnijem sadržaju obavijesti.

Sažetak

Today’s business world is driven by CX-Customer Experience, Employee Experience, Digital Transformation, Automation and AI.

In this talk we will discuss tech industry development opportunities engineers and managers have.

What career development looks like in era of growing complexity?

Areas important for personal/professional growth beyond technical and why is it important?

 

O predavaču

Davor Bozic is Process Optimisation and Governance Leader in Cisco Customer Experience organisation helping CX teams with adoption, optimisation and creation of new delivery business processes across the company in order to achieve exponential growth and transformation aligned with Cisco strategy.

Since joining Cisco in 2007, Bozic has managing Cisco strategic customers and internal delivery teams in the second largest Cisco business - Technical Services, managed to anticipate and address the changing business needs of Cisco customers and partners.

He and his team have created and implemented systems and services to enable Cisco and Cisco partners to help customers predictably manage the health and stability of their networks, reduce costs, mitigate risk, and promote innovation.

Under Bozic's leadership Cisco Services created many customer successes stories.

Autor: Marko Horvat
Popis obavijesti

Repozitorij