Predavanje kao i diskusija tražiti će odgovore na pitanja poput:
- Koji je najveći problem nastave tehničke kulture?
- Što bi udruga nastavnika TK htjela postići kod djece?
- Što Udruzi i nastavnicima za to treba?++
- Kako u tome može pomoći sveučilište, FER konkretno?
- Koja djeca se interesiraju za TK?
- Koje teme bi najradije radili u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima?
- Što prosječnom učitelju TK najviše treba?
Đula Nađ učitelj fizike i tehničke kulture završio sam Pedagošku akademiju u Osijeku 1979. i stekao zvanje nastavnika fizike i tehničkog odgoja. 1976. prvo radno mjesto - suradnik u nastavi u Srednjoj školi Beli Manastir, a od 1979 g. radim na poslovima nastavnika praktične nastave elektro-grupe predmeta i laboratorijskih vježbi iz elektronike i elektrotehnike. Sudjelujem u izradi kabineta za praktičnu nastavu elektro – grupe predmeta koji je i danas u funkciji. Organizirao sam , provodio i nadzirao praktični rad učenika pripremne faze i završne faze elektro grupe u radionici i na terenu.
Za vrijeme domovinskog rata radim u prognaničkoj Srednjoj školi Beli Manastir u Mohaču - Mađarska. Sudjelujem u organizaciji i provođenju teoretske i praktične nastave, pripremne i završne faze iz područja elektrotehnike i strojarstva.
Nakon povratka 1997. u Beli Manastir radim u Prvoj srednjoj školi - Beli Manastir do 1998 g., kad se zbog obiteljskih razloga odlazim u Zagreb. Radio sam u OŠ Mate Lovrak , OŠ Stjepana Bencekovića, OŠ Jabukovac, OŠ Prečko, OŠ Stenjevac, trenutno stručni urednik TK u Školskoj knjizi.
Mentor sam učenicima koji su osvojili niz nagrada na natjecanjima u državi i inozemstvu. S inovatorima u Americi (1999.), Rusiji (2002.) , Njemačkoj( 2003. ) , Robocup junior u Nizozemskoj (2013) i Slovenija(2014) Njemačka (2016).
Redovno sudjelujem u radu s učiteljima i učenicima u organizaciji Hrvatske zajednice tehničke kulture, Društva pedagoga tehničke kulture, Agencije za odgoj i obrazovanje, Hrvatskog društva za robotiku i Hrvatskog robotičkog saveza.
Petar Dobrić je diplomirao na PMF-u u Zagrebu 2003. godine smjer FIZIKA-POLITEHNIKA iz područja fizike na temu „Problematika osnovnoškolskih udžbenika u kurikulumu“. Zaposlen je od 2004. u OŠ Julija Klovića u Zagrebu kao učitelj tehničke kulture i informatike.
Aktivan je član DRUŠTVA PEDAGOGA TEHNIČKE KULTURE te je 2009. održao predavanje na temu „Robotika u izvannastavnim aktivnostima u tehničkoj kulturi”.
Izabran je za tajnika 2014. godine, od kada usmjerava i provodi niz aktivnosti društva u cilju poboljšanja edukacije učitelja za rad, sudjelovanje i pripremu za NMT.
Od 2001. s učenicima aktivno sudjeluje na natjecanjima iz informatike i tehničke kulture gdje postiže odlične rezultate na državnoj razini (NMTK 2016. H Robotika – 2. mjesto, NMTK 2015. H Robotika – 1. mjesto, 2014. P Automatika – 1. mjesto).
Od 2009. radi kao predavač u ljetnoj školi tehničkih aktivnosti u Kraljevici, gdje vodi radionice iz strojarstva, robotike, elektrotehnike i konstruktorstva. U školi od 2003. vodi KMT „ROPEE”, gdje učenici kroz izvannastavne aktivnosti usvajaju znanja i vještine iz STEM područja: robotika, strojarstvo, elektronika, elektrotehnika, automatika. Iste godine sudjeluje i na RoboCupu, ekipnom natjecanju iz robotike koje okuplja učenike od 4. do 8. razreda (2017. 1. mjesto, 2012. 2.mjesto, 2009. 1.mjesto).
Dragan Vlajinić učitelj mentor tehničke kulture u Zagrebu. Diplomirao je 2003. godine na Fakultetu prometnih znanosti u Zagrebu smjer telekomunikacijski i poštanski promet, a pedagošku razliku ispita položio na Učiteljskom fakultetu 2005. godine. 2013. godine na Filozofskom fakultetu u Rijeci stekao zvanje magistra edukacije politehnike i informatike. Zaposlen je u OŠ „Vukomerec“ od 2004. godine gdje je i višegodišnji voditelj izvannastavne aktivnosti „Robotika“, s učenicima sudjeluje na brojnim natjecanjima iz područja robotike. Niz godina je voditelj radionica za učenike u organizaciji Hrvatske zajednice tehničke kulture. Kao predavač i voditelj radionica sudjeluje na brojnim seminarima i edukacijama za potrebe učitelj. Bio je član stručne radne skupine za izradu predmetnog kurikuluma iz Tehničke kulture. U srpnju 2016. godine izabran je za tajnika Hrvatskog saveza pedagoga tehničke kulture. Urednik i autor udžbenika za tehničku kulturu i informatiku u osnovnoj školi.