Odjel za obrazovanje Hrvatske sekcije IEEE poziva vas na predavanje
"Studij na Karlsruhe Institute of Technology"
koje će održati mag.ing. Karlo Skokna
bivši student FER-a na ERASMUS+ studentskoj razmjeni na KIT-u
u utorak, 10. studenog 2015. u 14 sati u Sivoj vijećnici
Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu.
Predavanje će se moći pratiti i putem Interneta na adresi mms://mediaserver.lss.hr/IEEE-E25
Predavanje i diskusija nakon njega tražiti će odgovore na pitanja „Što možemo naučiti iz iskustava naših ERASMUS+ studenata koji su studirali na Karlsruhe Institute of Technology (KIT)?"
- Koja je, na prvi pogled, bitna razlika FER-a i KIT-a?
- Koje su još važne razlike?
- Što bi FER mogao raditi poput KIT-a?
- Što bi KIT mogao raditi poput FER-a?
- Koja je općenito korist studentu od odlaska na razmjenu, a koja od odlaska na KIT?
- Kada je najbolje tokom studija ići na razmjenu?
- Koji su preduvjeti potrebni za uspješnu razmjenu?
- Koji su nedostaci?
- Mijenja li student što u načinu učenja na FER-u nakon iskustva razmjene?
Karlo Skokna je diplomirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER) Sveučilišta u Zagrebu 2015. godine.
2010. godine nagrađen je izravnim upisom na FER. Bio je stipendist Nacionalne zaklade za pomoć učeničkom i studentskom standardu (NZPUSS) 2011. godine.
Tokom studija aktivno je sudjelovao kao predstavnik studenata u raznim fakultetskim tijelima među kojima se ističe Odbor za preddiplomske i diplomske studije FER-a u akademskim godinama 2012/2013 te 2013/2014. Akademsku godinu 2014/2015 proveo je kao stipendirani student na Erasmus+ studentskoj razmjeni u gradu Karlsruhe u Njemačkoj. U sklopu razmjene je pisao i diplomski rad te radio kao studentski asistent na jednom od instituta unutar sastavnice sveučilišta KIT.
Osnivač je projekta Students2Students. Tim projektom se studenti viših godina FER-a na uvodnom satu predstavljaju i savjetuju studente prve godine studija (brucoši). Također je jedan od predlagatelja uvođenja mostnih kolegija koji pomažu studentima prve godine studija u savladavanju predznanja iz matematike i fizike potrebnih za uspješno studiranje.