
Odjel za komunikacije Hrvatske sekcije IEEE poziva Vas na predavanje
"Uvod u proceduralno modeliranje te primjena na hard surface modeliranje"
koje će održati Lovro Bosnar, stručnjak za 3D računalnu grafiku i animaciju iz tvrtke Fragment Digital, u četvrtak, 23.1.2025., s početkom u 16:15 sati u prostoriji D260 Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, Unska 3.
Predavanje će se održati na hrvatskom jeziku, a predviđeno trajanje s raspravom iznosi 2 školska sata. Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane, a posebno pozivamo studente. Predavanje će uključivati i praktični rad na vlastitom računalu.
Više informacija o predavanju i predavaču pročitajte u opširnijem sadržaju obavijesti.
Sažetak predavanja:
Predavanje će dati kratki uvod u proceduralno modeliranje, glavne koncepte te zašto i gdje ga koristiti. Bit će objašnjen generalni tijek (workflow) proceduralnog modeliranja. Predavanje se vodi principom learning by doing, stoga uz konceptualni dio, bit će prisutan i praktični dio. Prvo će biti dan uvod u Houdini okolinu za proceduralno 3D modeliranje te gdje i zašto ju koristiti. Nakon toga, obradit će se praktičan primjer s fokusom na hard surface modeliranje. Specifično, fokus će biti na proceduralnom modeliranje zgrade. Rezultati se mogu koristiti u razvoju računalnih igara, animaciju, VFX te motion graphics. U praktičnom dijelu, bit će pokriven dizajn 3D modela zgrade, proceduralan dizajn te proceduralna implementacija.
Biografija predavača:
Lovro Bosnar diplomirao je 2019. na Fakultetu elektrotehnike i računarstva (FER), s temom modeliranja prostornog razvoja biološkog sustava gdje spaja tehnike računalne grafike i proceduralnog modeliranja te znanstvenu vizualizaciju. 2019. započinje praksu na institutu Fraunhofer ITWM (Kaiserslautern, Njemačka) s fokusom na fizikalno temeljeno renderiranje i simulaciji za planiranje sustava za inspekciju površina. Na istu temu, 2020. započinje doktorat na sveučilištu RPTU u suradnji s institutom Fraunhofer ITWM s fokusom na renderiranje te proceduralno modeliranje. Tijekom doktorata, uz znanstveni i tehnički rad, sudjelovao je u Google Summer of Code projektu s fokusom na renderiranje te je napisao i predavao semestralan kolegij iz računalne grafike. Nakon obrane doktorata 2024., vraća se u Zagreb gdje radi u firmi Fragment Digital u polju 3D i technical art. Od razdoblja na FER-u, entuzijastički se bavi računalnom grafikom, posebice proceduralnim modeliranjem i animacijom.