Interdisciplinarno...

Odjel za obrazovanje Hrvatske sekcije IEEE poziva vas na poslovnu radionicu:

 

  • Prof. Lucrezia Cuen Paxson, klinička docentica na Edward E. Murrow College of Communication
  • Dr. Mark Beattie, dopredsjednik za akademske poslove i klinički docent, School of Hospitality Business Management
  • Dr. Jacob Murray, klinički docent i programski koordinator, School of Electrical Engineering and Computer Science
  • Dr. Soobin Seo, docentica, School of Hospitality Business Management.

s Washington State University, Everett u petak, 11. prosinca 2020. godine, u 16:00 sati online, na ovoj poveznici

Na ovoj interaktivnoj radionici razgovarat ćemo o kreiranju, razvoju i implementaciji interdisciplinarnog projektno-utemeljenog sustava učenja na WSU, poznatijeg kao projekt SOAR (STEM-Oriented Alliance for Research), i to s timom koji ga je osmislio i razvio. Projekt nudi studentima WSU-a transformacijsko iskustvo učenja, spajajući rad na predmetima iz triju različitih disciplina. Pridružite se našim gostima koji će prirediti vrlo zanimljivo interaktivno iskustvo te svojim idejama, diskusijama i pitanjima doprinesite da ono bude još interesantnije! Pristup je slobodan pomoću poveznice MS Teams, koju slobodno podijelite sa svima koji bi mogli biti zainteresirani. Kako biste se uključili u interaktivni dio ove radionice, bit će vam potrebna sljedeća poveznica: www.pollev.com/jmurray180.

 

O projektu: Ono o čemu se zapravo u ovom projektu radi jest poticanje studenata da angažiraju svoj puni kreativni potencijal, umjesto da budu "žrtve" zastarjelih, dosadnih i ponekad za današnje doba beskorisnih sadržaja. Industrija koja zapošljava kadrove obrazovane u područjima znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike (STEM) sve više traži ugrađivanje poslovnih i komunikacijskih vještina u edukacijski proces STEM studenata, kao i obratno – uključivanje temeljnih STEM sadržaja u obrazovanje studenata izvan tih područja. Interdisciplinarna edukacija bazirana na realizaciji projekata osigurava iskustveno učenje i razvoj skupa vještina koje suvremeni poslodavci smatraju poželjnima.

Podaci prikupljeni u radu na projektu SOAR sugeriraju da suradnja u interdisciplinarnim projektnim timovima na početku dovodi do određene dezorijentacije, straha i zbunjenosti. U konačnici, međutim, te dileme vode ka transformacijskom učenju, povećanom samopouzdanju, i koheziji interdisciplinarnih timova. Rezultati rada na projektu moći će informirati i voditi edukatore budućih inženjera u kreiranju interdisciplinarnih projektno orijentiranih kurikuluma, koji će moći zadovoljiti rastuću potražnju današnjeg i budućeg tržišta rada.

Autor: Vesna Kezdorf
Popis obavijesti