„Obrazovanje van struje“

Predavanje i diskusija poslije njega će pokušati odgovoriti na pitanja:

  • Što je to što IRIM zapravo želi postići?
  • Je li to zamjena za formalno obrazovanje ?
  • Što učenici time dobivaju?
  • Što dobivaju učitelji?
  • Kako nastaje kurikulum IRIM-ovih aktivnosti?
  • Koji su dosadašnji pozitivni rezultati?
  • Koje su glavne primjedbe učenika?
  • koje su glavne primjedbe učitelja?
  • Što bi IRIM, nakon dosadašnjeg iskustva, htio promijeniti u projektu, ideji, partnerima
  • Kamo ide IRIM u budućnosti?

 

Paolo Zenzerović je zaljubljenik u edukaciju i edukacijsku tehnologiju. Nakon završnog diplomskog studija elektrotehnike bavi se uradi sam kulturom i edukacijom učitelja u području elektronike, robotike i automatike. Autor je prve knjige o Arduinu na hrvatskom jeziku, te dobitnik mnogih međunarodnih priznanja, kao i ovogodišnji dobitnik državne nagrade za tehničku kulturu „Faust Vrančić“. Paolo sudjeluje u stvaranju od samih početaka, a danas je voditelj poslovanja Instituta za razvoj i inovativnost mladih.
Autor: Vesna Kezdorf
Popis obavijesti