Područje interesa Odjela za menadžment u tehnologiji i inženjerstvu (TEMS) obuhvaća znanosti i prakse menadžmenta potrebne za definiranje, primjenu i upravljanje inženjerstvom i tehnologijom. Specifične teme od interesa uključuju: razvoj, procjenu i prijenos tehnološke politike; istraživanje; dizajn i razvoj proizvoda; proizvodne postupke; inovacije i poduzetništvo; upravljanje programima i projektima; strategiju; obrazovanje i osposobljavanje; organizacijski razvoj i ljudsko ponašanje; promjene u menadžmentu; te socioekonomski utjecaj upravljanja inženjerstvom i tehnologijom.Odjel za menadžment u tehnologiji i inženjerstvu
Područje interesa Odjela za menadžment u tehnologiji i inženjerstvu (TEMS) obuhvaća znanosti i prakse menadžmenta potrebne za definiranje, primjenu i upravljanje inženjerstvom i tehnologijom. Specifične teme od interesa uključuju: razvoj, procjenu i prijenos tehnološke politike; istraživanje; dizajn i razvoj proizvoda; proizvodne postupke; inovacije i poduzetništvo; upravljanje programima i projektima; strategiju; obrazovanje i osposobljavanje; organizacijski razvoj i ljudsko ponašanje; promjene u menadžmentu; te socioekonomski utjecaj upravljanja inženjerstvom i tehnologijom.Zavod za telekomunikacije (FER, Sveučilište u Zagrebu), Odjel za komunikacije i Odjel za menadžment u tehnologiji i inženjerstvu Hrvatske sekcije IEEE pozivaju Vas na predavanje
"Primijenjeno računarstvo u industriji razvoja videoigara"
koje će održati Dobrila Šunde, tvrtka Ubisoft (Francuska), u utorak, 20. prosinca 2022. godine, s početkom u 18:00 sati u Sivoj vijećnici.
Predavanje će se održati na hrvatskom jeziku. Predviđeno trajanje je 60 minuta. Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane, a posebno pozivamo studente!
Više o predavačici i predavanju pročitajte u opširnijem sadržaju obavijesti.
Sažetak predavanja:
U prvom dijelu predavanja, predavačica će predstaviti sebe i svoj put do zaposlenja u industriji video igara te projekte na kojima je radila. Zatim će objasniti kako funkcionira industrija video igara i predstaviti razna programerska zanimanja za koje su kvalificirani diplomirani inženjeri računarstva. Proći će kroz potrebna znanja za različite uloge, razlike između većih i manjih projekata i objašnjenje kako izgleda tipičan radni dan programera u Ubisoftu. Dat će kratki opis kako izgledaju intervjui i proces prijave za poziciju programera u inozemstvu i u Hrvatskoj te kako se spremiti za intervju.
Biografija predavačice:
Dobrila Šunde je diplomirala na FER-u 2019. godine, smjer računarska znanost. Paralelno sa studiranjem, radila je godinu dana za hrvatsku tvrtku za razvoj videoigara Gamepires. Nakon završetka fakulteta, zaposlila se u poduzeću Gamepires i nastavila raditi kao programerka do 2020. godine na uspješnoj hrvatskoj igri SCUM. Nakon toga dobiva posao u engleskom poduzeću Sumo Digital Ltd. kao gameplay programerka na igri Texas Chain Saw Massacre. 2022. godine zapošljava se kao gameplay programerka u Ubisoftu Annecy te sada živi i radi u Francuskoj.
