Odjel za komunikacije

Odjel za komunikacije obuhvaća znanost, tehnologiju i aplikacije koje podržavaju prijenos i organizaciju informacija različitih vrsta medija i formata kroz komunikacijske mreže i kanale. Navedeno može uključivati:

  • Arhitekturu, kontrolu, upravljanje, učinkovitost i primjene elektroničkih, optičkih i bežičnih komunikacijskih mreža;
  • Tehnologije i servisi za postojeće mreže i mreže u nastajanju te Internet;
  • Teorije i metode modulacije, detekcije, kodiranja i sigalizacije kroz kanale, oblikovanje i vođenje mreža s komutacijom paketa i mreža s komutacijom kanala;
  • Sustave za komutiranje i usmjeravanje;
  • Komunikacijske protokole, programsku podršku i programe koji djeluju između aplikacije i mreže;
  • Metode za postizanje kvalitete i pouzdanosti usluge;
  • Komunikacijske sposobnosti terminala, uređaja i informacijskih sustava;
  • Komunikacijske standarde i specifikacije;
  • Utjecaj komunikacijskih tehnologija na društvo i pojedinca.

Web sjedište matičnog društva IEEE Communications Society je www.comsoc.org.

 

Odjel za komunikacije
Mandat do 31. 12. 2020.
Lea Skorin-Kapov
predsjednica
Petar Šolić
dopredsjednik

 

Studentski ogranak odjela
Mandat do 30. 9. 2019.
Irena Oršolić
predsjednica studentskog ogranka odjela
Dario Pevec
dopredsjednik studentskog ogranka odjela

Poziv na predavanje: Luiz Moutinho...

Hrvatska sekcija IEEE, Odjel za komunikacije (COM) i Odjel za računalnu inteligenciju (CIS) te Zavod za telekomunikacije Sveučilišta u Zagrebu Fakulteta elektrotehnike i računarstva (FER) pozivaju Vas na predavanje:

Brainport – Detecting the cognizant mind
(FROM The IoT, Internet of Emotions, Internet of Everything and Lifelogging...
TO Ubiquitous Computing, Affective Computing, Emotion-sensing Technology and Emowear…)
 

koje će održati prof. dr. sc. Luiz Moutinho, DCU Business School, Dublin City University, Ireland. Predavanje će se održati u utorak 25. listopada 2016. u 15.30 sati u Sivoj vijećnici Sveučilišta u Zagrebu Fakulteta elektrotehnike i računarstva (FER), Unska 3, Zagreb.

Pozivamo sve zainteresirane, a posebno studente i doktorande, da dođu na predavanje!

 

Više informacija o predavaču možete naći u nastavku obavijesti.

 

Životopis predavača:

Prof. dr. sc. Luiz Moutinho redoviti je profesor na Poslovnoj školi Dublin City University, Irska, gdje je uspostavio BioMarketing and Futures Research program, prvi takvog sadržaja u svijetu.

Osnivač je i donedavni predstojnik i predavač Katedre za marketing na Sveučilištu u Glasgowu.

Aktivni je redoviti i gostujući profesor i predavač raznih tema iz područja marketinga na brojnim sveučilištima, poslovnim školama te u globalnim kompanijama, s velikim iskustvom u edukaciji menadžera. Kao gostujući profesor predavao je na Sveučilištu u Comibri (Portugal), Sveučilištu u Hullu (Engleska), Sveučilištu Liverpool Hope (Engleska), Sveučilištu u Vilniusu (Litva), Sveučilištu u Innsbrucku (Austrija), Sveučilištu Otago (Novi Zeland), Sveučilištu u Aarhusu (Danska), Poslovnoj školi Bled (Slovenija), Sveučilištu u Aveiru (Portugal), Sveučilištu u Győru (Mađarska), Sveučilištu Feng Chia (Tajvan), Tehničkom sveučilištu u Lisabonu (Portugal), FGV Sao Paulo (Brazil), Katoličkom sveučilištu (Brazil), Sveučilištu Los Andes (Kolumbija) i Sveučilištu u Cipru.

Doktorirao je na Sveučilištu u Sheffieldu 1982. i predavao u visokoškolskim ustanovama u Ujedinjenom Kraljevstvu - Poslovna škola u Cardiffu i Koledž u Cardiffu Sveučilišta u Walesu, a u Sjedinjenim Američkim Državama na Državnom sveučilištu u Clevelandu, Sveučilištu u Sjevernoj Arizoni i Državnom sveučilištu u Kaliforniji.

Između 1987. i 1989. bio je ravnatelj Programa doktorskih studija pri Konfederaciji škotskih poslovnih škola te kasnije, između 1993. i 1996., na Poslovnoj školi u Cardiffu. Između 1996. i 2004. bio je i ravnatelj Programa doktorskih studija Škole za poslovanje i menadžment Sveučilišta u Glasgowu te inicijator i prvi urednik časopisa Journal of Modelling in Management (JM2).

Jedno od primarnih područja akademskog rada profesora Moutinha odnosi se na modeliranje procesa ponašanja korisnika. Tijekom godina razvio je niz konceptualnih modela u područjima kao što su procesi odabira turističke destinacije, automatizirano bankarstvo, kupovina u supermarketima i druga. Testiranje ovih istraživačkih modela temeljeno je na primjeni niza različitih statističkih, računalnih i matematičkih tehnika modeliranja u rasponu od multidimenzionalnog skaliranja, multinominalnih logit generaliziranih linearnih modela (GLM) i linearnih strukturalnih odnosa, do neuralnih mreža, ordered probit modela, tabu pretraživanja, genetičkih algoritama i neizrazite logike. Ostala aktualna područja istraživanja uključuju neuroznanost u marketingu i istraživanje budućnosti marketinga.

Objavio je 25 knjiga te više od 350 citiranih članaka u međunarodnim akademskim publikacijama. Također, član je uredništava nekoliko međunarodnih akademskih časopisa. Profesor Moutinho dobitnik je i niza nagrada za izvrsnost u akademskom istraživanju u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu i Portugalu.

Autor: Maja Matijašević
Popis obavijesti