Odjel za komunikacije

Odjel za komunikacije obuhvaća znanost, tehnologiju i aplikacije koje podržavaju prijenos i organizaciju informacija različitih vrsta medija i formata kroz komunikacijske mreže i kanale. Navedeno može uključivati:

  • Arhitekturu, kontrolu, upravljanje, učinkovitost i primjene elektroničkih, optičkih i bežičnih komunikacijskih mreža;
  • Tehnologije i servisi za postojeće mreže i mreže u nastajanju te Internet;
  • Teorije i metode modulacije, detekcije, kodiranja i signalizacije kroz kanale, oblikovanje i vođenje mreža s komutacijom paketa i mreža s komutacijom kanala;
  • Sustave za komutiranje i usmjeravanje;
  • Komunikacijske protokole, programsku podršku i programe koji djeluju između aplikacije i mreže;
  • Metode za postizanje kvalitete i pouzdanosti usluge;
  • Komunikacijske sposobnosti terminala, uređaja i informacijskih sustava;
  • Komunikacijske standarde i specifikacije;
  • Utjecaj komunikacijskih tehnologija na društvo i pojedinca.

Web sjedište matičnog društva IEEE Communications Society je www.comsoc.org.

Trenutačno postoji jedan studentski ogranak Odjela za komunikacije, pridružen Studentskom ogranku Sveučilišta u Zagrebu.

[ComSoc Croatia Chapter logo]
 
 
Vodstvo odjela
Mandat do 31. 12. 2024.
 
Petar Šolić
predsjednik
 
jurica-babic · GitHub
Jurica Babić
dopredsjednik

 

 

 

 

Poziv na predavanje: Primijenjeno...

Zavod za telekomunikacije (FER, Sveucilište u Zagrebu) Odjel za komunikacije Hrvatske sekcije IEEE i Odjel za menadžment u tehnologiji i inženjerstvu pozivaju Vas na predavanje:

"Primijenjeno računarstvo u industriji razvoja videoigara"

koje će održati Dobrila Šunde, tvrtka Ubisoft (Francuska), u utorak, 20. prosinca 2022. godine, s početkom u 18:00 sati u Sivoj vijećnici.

Predavanje će se održati na hrvatskom jeziku. Predviđeno trajanje je 60 minuta. Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane, a posebno pozivamo studente!

Više o predavačici i predavanju pročitajte u opširnijem sadržaju obavijesti.

 

Sažetak predavanja:

U prvom dijelu predavanja, predavačica će predstaviti sebe i svoj put do zaposlenja u industriji video igara te projekte na kojima je radila. Zatim će objasniti kako funkcionira industrija video igara i predstaviti razna programerska zanimanja za koje su kvalificirani diplomirani inženjeri računarstva. Proći će kroz potrebna znanja za različite uloge, razlike između većih i manjih projekata i objašnjenje kako izgleda tipičan radni dan programera u Ubisoftu. Dat će kratki opis kako izgledaju intervjui i proces prijave za poziciju programera u inozemstvu i u Hrvatskoj te kako se spremiti za intervju.


Biografija predavačice:

Dobrila Šunde je diplomirala na FER-u 2019. godine, smjer računarska znanost. Paralelno sa studiranjem, radila je godinu dana za hrvatsku tvrtku za razvoj videoigara Gamepires. Nakon završetka fakulteta, zaposlila se u poduzeću Gamepires i nastavila raditi kao programerka do 2020. godine na uspješnoj hrvatskoj igri SCUM. Nakon toga dobiva posao u engleskom poduzeću Sumo Digital Ltd. kao gameplay programerka na igri Texas Chain Saw Massacre. 2022. godine zapošljava se kao gameplay programerka u Ubisoftu Annecy te sada živi i radi u Francuskoj.

Autor: Lea Skorin-Kapov
Popis obavijesti