Odjel za komunikacije

Odjel za komunikacije obuhvaća znanost, tehnologiju i aplikacije koje podržavaju prijenos i organizaciju informacija različitih vrsta medija i formata kroz komunikacijske mreže i kanale. Navedeno može uključivati:

  • Arhitekturu, kontrolu, upravljanje, učinkovitost i primjene elektroničkih, optičkih i bežičnih komunikacijskih mreža;
  • Tehnologije i servisi za postojeće mreže i mreže u nastajanju te Internet;
  • Teorije i metode modulacije, detekcije, kodiranja i signalizacije kroz kanale, oblikovanje i vođenje mreža s komutacijom paketa i mreža s komutacijom kanala;
  • Sustave za komutiranje i usmjeravanje;
  • Komunikacijske protokole, programsku podršku i programe koji djeluju između aplikacije i mreže;
  • Metode za postizanje kvalitete i pouzdanosti usluge;
  • Komunikacijske sposobnosti terminala, uređaja i informacijskih sustava;
  • Komunikacijske standarde i specifikacije;
  • Utjecaj komunikacijskih tehnologija na društvo i pojedinca.

Web sjedište matičnog društva IEEE Communications Society je www.comsoc.org.

Trenutačno postoji jedan studentski ogranak Odjela za komunikacije, pridružen Studentskom ogranku Sveučilišta u Zagrebu.

[ComSoc Croatia Chapter logo]
 
 
Vodstvo odjela
Mandat do 31. 12. 2024.
 
Petar Šolić
predsjednik
 
jurica-babic · GitHub
Jurica Babić
dopredsjednik

 

 

 

 

Poziv na predavanje: Digitalni...

Odjel za komunikacije Hrvatske sekcije IEEE i Odjel za računarstvo Studentskog ogranka Zagreb vas poziva na predavanje

Digitalni marketing

Predavanje će održati Tomislav Grubišić, mladi poduzetnik i suosnivač tvrtke iSTUDIO, u srijedu 13. ožujka 2012. godine s početkom u 14:15 u dvorani B3 Fakulteta elektrotehnike i računarstva. Tomislav će govoriti o tehnološkim izazovima digitalnog marketinga s fokusom na rješenja za obradu, pohranu i analizu velike količine podataka u stvarnom vremenu. Jezik predavanja je hrvatski, a predvidio trajanje izlaganja 45 min. Predavanje je otvoreno za sve zainteresirane, a posebno pozivamo studente diplomskog i poslijediplomskog studija!

 

Sažetak predavanja i životopis predavača nalazi se u nastavku obavijesti.

Sažetak predavanja

Nagli razvoj digitalnog marketinga povezan je sa svepristunim Internetom i novom generacijom pokretnih uređaja.  Efekti oglašavanja u digitalnom marketingu kompanijama generiraju velike profite ako ga koriste ispravno.  U odnosu na tradicionalni marketing, u digitalnom marketingu je moguće sve izmjeriti, zabilježiti i analizirati u stvarnom vremenu, a samim time i utjecati na pravovremeno donošenje odluka.  Stoga postoji potreba za obradama velike količine podataka u stvarnom vremenu, pohrane tih podataka kao i generiranje izvještaja u stvarnom vremenu. Dakle, tehnologija i marketing nisu nikada bili bliži i potreba za tehnološkim stručnjacima nikad nije bila veća u tom području.

Tomislav će govoriti o tehnološkim izazovima digitalnog marketinga s fokusom na rješenja za obradu, pohranu i analizu velike količine podataka u stvarnom vremenu. Govorit će o tehnologijama koje se koriste u tvrtci iSTUDIO, metodologijama za upravljanje projektima, bazama podataka te drugim zanimljivih tehničkim detaljima. Također će sa studentima podijeliti iskustvo kako uspjeti u biznisu sa znanjima stečenim na FER-u.

Životopis

Tomislav Grubišić (26) je mladi poduzetnik i suosnivač tvrtke iSTUDIO, social media digitalne agencije koja radi na tržištu centralne i istočne Europe te zapošljava preko 40 mladih i talentiranih stručnjaka u podružnicama u Zagrebu, Mostaru i Beogradu. Razvojem softvera se bavi zadnjih dvanaest godina još od srednjoškolskih dana i tijekom studija na FER-u. Trenutno ga posebno zanima razvoj softvera u području digitalnog marketinga.

Autor: Ivana Podnar Žarko
Popis obavijesti