Odjel za obrazovanje Hrvatske sekcije IEEE poziva vas na predavanje
"Zašto su obrazovni ishodi ključni za obrazovanje inženjera?"
koje će održati Vesna Vlahović Štetić,
redovita profesorica i predstojnica Katedre za školsku psihologiju Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
u ponedjeljak, 29. rujna 2014. u 18 sati u Sivoj vijećnici
Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu.
Predavanje će se moći pratiti i putem Interneta na adresi mms://mediaserver.lss.hr/IEEE-E25
Sadržaj predavanja i životopis predavača pročitajte u nastavku obavijesti.
Predavanje i diskusija nakon njega će tražiti odgovore na pitanja iz obrazovne teorije i prakse s naglaskom na primjenu u obrazovanju inženjera. Neka od pitanja na koja će se tražiti odgovori su:
- Što su zapravo obrazovni ishodi?
- Kako se plan i program nastave predmeta razlikuje kad ima definirane ishode od onog koji ih nema?
- Zar se nastava nije uvijek tako planirala?
- Kako izgledaju dobro oblikovani ishodi?
- Tko zapravo treba pripremiti/odobriti obrazovne ishode?
Vesna Vlahović-Štetić je redovita profesorica i predstojnica Katedre za školsku psihologiju Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Izvodi nastavu na nekoliko kolegija diplomskog i poslijediplomskog doktorskog studija psihologije, diplomskog studija matematike i poslijediplomskog doktorskog studija glotodidaktike Sveučilišta u Zagrebu te doktorskih studija obrazovnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i Sveučilišta u Splitu.
Prof. Vlahović-Štetić je bila uključena u brojne znanstvene projekte, a njen glavni istraživački interes je u području učenja i poučavanja, učenja matematike i nadarenosti.
Članica je Hrvatskog psihološkog društva u kojem je bila tajnica Sekcije za školsku psihologiju i dopredsjednica Sekcije za potporu darovitima.
Članica je Hrvatske psihološke komore te European Association for Research on Learning and Instruction i Board of Educational Affairs EFPA-e.